سئو وب با سالها تجربه و کادری مجرب در زمینه خدمات سئو و
سئو سایت آماده انجام کلیه امور :
ارتقا رتبه کلمات کلیدی مورد نظر شما به صفحه اول گوگل
و دیگر موتور های سرچ به صورت تضمینی
تولید محتوا و ارتقا رنک و رتبه وب سایت شما در کلیه موتور های جستجو
نظیر گوگل , بینگ , یاهو و
جذب مخاطب مربوط به شغل و خدمات مورد نظر شما,
کلیه امور بهینه سازی سایت , تولید محتوای تخصصی و یونیک
مطابق با اصول سئو و الگوریتم های تمامی موتور های جستجو ,
انجام کلیه امور آنالیز وب سایت , عیب یابی و رفع ایرادات تاثیر گذار
در رنک و رتبه فعلی وب سایت شما ,
معرفی کلمات مناسب و پر مخاطب مربوط به شغل و خدمات شما
بهینه سازی کامل و تکمیلی سئو داخلی On-page SEO و
سئو خارجی seo off page , انجام کلیه امورلینک بیلدینگ
داخلی و خارجی و بسیاری موارد دیگه ......
برای استفاده از خدمات سئو رایگان ما
و همچنین برای درخواست و سفارش انواع خدمات
از طریق فرم تماس با ما اقدام بفرمایید
برای اطلاع از قیمت سئو برای هر کلمه کلیدی از طریق منو به بخش مربوطه مراجعه بفرمایید
سئو سایت تخصص ماست
برای ورود به صفحه اصلی کلیک کنید
برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید
منبع :
سئو داخلی به مجموعه عوامل و فاکتور هایی گفته میشه که
سایت ما رو برای تشخیص صحیح محتوا و مطالب
برای موتور های جستجو بهینه میکنه
اگر بخوایم ساده تر بیان کنیم
سئو داخلی باعث میشه :
محتوای سایت ما به طور کامل مورد تجزیه تحلیل قرار بگیره
موضوع و مطالب ما به سادگی توسط موتور های جستجو خونده و ذخیره بشه
و در نتیجه سریع و تو موارد مربوط به سایت ما در نتیجه جستجو ظاهر بشه
برای اطلاع از معنای کلمه سئو حتما مقاله سئو چیست و چگونه عمل میکند رو مطالعه بفرمایید
ما با انجام سئو داخلی یا on page seo
سایتمون رو شفاف و واضح در اختیار موتور های سرچ نظیر گوگل قرار میدیم
تا اونها هم بعد از تحلیل درست و کامل محتوای سایت ما
مطالب ما رو در زمینه مربوطه و صحیح در اختیار کاربرها قرار بدن
عوامل زیادی به عنوان سئو داخلی شناخته میشن
در زیر مهمترین این عوامل رو که باعث بهینه سازی سئو سایت میشه
به طور مختصر و تیتر وار نام میبریم
و صد ها عامل دیگه که حتما باید به طور کامل و صحیح استفاده بشن
یا اگر اشتباهی درون سایت دیده میشه اصلاح بشن
بر خلاف عقیده بسیاری از وب مستر ها
که فقط به حرف به اهمیت سئو داخلی اشاره میکنن و رنک و رتبه رو
در موارد دیگه ای میبینن
on page seo بیش از حده تصور تو کسب رنک و رتبه بالاتر
ایفای نقش میکنه
امیدوارم به هیچ وجه این قسمت از سایتتون رو دست کم نگیرید
و در صورتی که به طور کامل تو این بخش آگاهی ندارید
حتما به یه متخصص مراجعه کنید
با سری مقالات آموزش سئو از سایت سئو وب
میتونید اگاهی و دانش خودتونو تا حده قابل قبولی بالا ببرید
و حتی به صورت سهوی هم اشتباهی انجام ندید که باعث از دست رفتن
رتبه و اعتبار و هزینه ای که تا اینجا کردید بشه
شاد و پیروز باشید
برای ورود به صفحه اصلی کلیک کنید
برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید
منبع :
به دو بخش سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت تقسیم بندی میشوند
این خدمات به طور مختصر شامل موارد زیر است :
1- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و ...)
2- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و ...
3- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
4- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
5- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
6- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
7- بررسی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
8- فعال کردن Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده های سایت
9- فعال کردن کش سایت
10- جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در زمان رندر شدن سایت
11- بررسی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت
12- مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
13- بهینه سازی تصاویر سایت (کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
14- ترکیب فایل های CSS
15- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
16- ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
17- بهینه کردن حجم سایت
18- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت
19- بررسی ریداریکت های اعمال شده در سایت
20- بررسی ویژگی Keep Alive
21- افزایش سرعت سایت
22- بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات
این خدمات هم همانند سئو وب سایت داخلی به چند بخش تقسیم میشن که
در لیست زیر میتونید مهم ترین عوامل رو ببینید
که حتما حتما حتما توسط متخصص باید انجام بشه
دقت داشته باشید در صورتیکه خودتون نسبت به بهینه سازی سایت اقدام میکنید
حتما از یه متخصص مشاوره بگیرید
ممکنه در بعضی مواقع اشتباهاتی هر چند کوچیک عواقب غیر قابل جبرانی
به همراه داشته باشه
به طوری که باید به فکر یه دامنه و طراحی سایت جدید باشید
در مواردی پیش اومده که ما هم نتونستیم اشتباهاتی که دوستان
سهوا انجام دادن رو تو گوگل مرتفع کنیم
و باعث حذف دائمی سایت
یا از دست رفتن کلی رنک سایت شده
پس برای جلوگیری از هزینه اضافه لطفا لطفا از یه متخصص کمک بگیرید
بعضی از خدمات سئو سایت در سئو وب به صورت کاملا رایگان انجام میشه
حتما برای سایتتون از این خدمات استفاده کنید
یاد آور میشم ما بابت مشاوره هیچ هزینه ای دریافت نمیکنیم و برخی از
مشکلاتتون رو در صورت کوچک بودن مشکل به صورت رایگان برطرف میکنیم
برای انجام سئو رایگان و اطلاع از قیمت سئو از بخش تماس با ما اقدام فرمایید
برای ورود به صفحه اصلی کلیک کنید
برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید
منبع :
در پاسخ به پرسش سئو چیست میتوان گفت
بهینهسازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)
به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)
یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب
در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است.
معمولاً وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند،
بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست میآوردند و این بازدیدکنندگان میتوانند به مشتری تبدیل شوند .
سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را در بر گیرد،
از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی،
جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. سئو
یک سایت شامل فاکتورهای زیادی میشود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی میشود.
از دید بازاریابی اینترنتی سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو میکنند
و همینطور کلمات کلیدی تایپ شده
و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار میگیرد را مورد بررسی قرار میدهد.
بهینهسازی وب سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچتیامال و برنامهنویسی
و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایهسازی
در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای
افزایش تعداد لینک دهنده یا لینکهای ورودی، و دیگر تاکتیکهای جستجوگرها است.
در نتیجه در خلاصه ترین تعریف سئو را
می توان به معنای بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.
را در بر می گیرد off page seo یا سئو داخلی مجموعه فعالیت هایی که خارج از وب سایت انجام میدهیم
برای این که روند بالا آمدن سایت سریع تر باشد و on page seo که به کلیه فعالیت هایی
که داخل سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو به راحتی بتواند
سایت مارا index کند گفته میشود هردوی این فعالیت ها در کنار هم به سئو معنا می دهد.
اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن
وب نخستین کردند، مدیران وب سایتها و تولیدکنندگان محتوا،
شروع به بهینهسازی سایتها برای موتورهای جستجو نمودند.
در ابتدا تمام کارهایی که مدیران وب سایتها باید انجام میدادند،
ارسال آدرس صفحه به موتورهای مختلفی که یک «عنکبوت» جهت «خزش» آن صفحه میفرستادند،
استخراج لینکهای صفحه به سایر صفحات از درون صفحه، و بازگرداندن اطلاعات یافت شده در صفحه جهت ایندکس شدن بود.
فرایند به این صورت است که عنکبوت موتور جستجو، یک صفحه را دانلود
و آن را در سرور موتور جستجو ذخیره میکند و یک برنامه دیگر موسوم به ایندکسکننده،
اطلاعات مختلفی را دربارهٔ صفحه استخراج میکند؛ اطلاعاتی از قبیل واژههای موجود و
محل قرارگیری آنها در صفحه، و نیز وزن خاص واژههای بخصوص، و تمام لینکهای موجود در صفحه،
که سپس جهت خزش در زمانی دیگر، در دستور کار قرار میگیرد.
مدیران سایتها شروع به بازشناسی ارزش رتبه بالای سایت خود و در
دید قرار گرفتن آن در نتایج موتورهای جستجو نمودند که این امر، فرصتی را برای هکرهای غیر مخرب
و مخرب شاغل در بخش بهینهسازی موتور جستجو مهیا کرد.
نسخههای اولیه الگوریتمهای جستجو به اطلاعات فراهم شده توسط مدیران وب سایتها
نظیر متا تگ واژههای کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو مانند ایالآیوب اعتماد و اتکا میکردند.
متاتگها یک راهنمایی برای محتوای هر صفحه فراهم میکنند.
با اینحال، استفاده از دادههای متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود
زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب سایتها، بالقوه میتواند یک
نمایش غیر دقیق از محتوای واقعی وب سایت باشد. دادههای نادرست،
ناقص و ناسازگار در متا تگها میتواند موجب رتبهبندی شدن صفحه برای جستجوهای غیر مرتبط گردد.
تولیدکنندگان محتوای شبکه همچنین تعدادی از ویژگیهای منبع اچتیامال یک صفحه را دستکاری کردند
تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند.
با تأکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که بطور انحصاری تحت کنترل مدیر وب سایت است،
موتورهای جستجوی اولیه از سوء استفاده و دستکاری رتبهبندی رنج میبردند.
به منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته
و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط تری دارند، نه نتایج مربوط
به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با
استفاده از کلمات کلیدی متعدد پر شدهاند.
از آنجایی که موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن
در تولید نتایج مرتبط تر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص میشود، کیفیت پایین
یا نتایج نامرتبط میتواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود. موتورهای جستجو
با توسعه الگوریتمی رتبهبندی پیچیدهتر به این عمل پاسخ دادند؛ که در آن عوامل بیشتری مورد توجه قرار میگیرند
و دستکاری را برای مدیران شبکه، سختتر میسازند.
لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی فارق التحصیل دانشگاه
استنفورد یک موتور جستجو موسوم به بکروب را توسعه دادند
که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت.
عددی که توسط الگوریتم محاسبه میشد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است
از مقدار و قدرت لینکهای ورودی. رتبه صفحه میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر
که به صورت تصادفی شبکه را جستجو میکند مورد دسترسی قرار گرفته،
تخمین میزند و لینکهای یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال میکند.
در واقع، این بدان معناست که برخی لینکها از سایر لینکها قوی تر بوده،
رتبه صفحه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب گردهای تصادفی را افزایش میدهد.
پیچ و برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری کردند. گوگل درمیان کاربران فزاینده اینترنت،
هواداران ثابت قدمی را به خود جذب کرد که طراحی ساده آن را دوست داشتند.
عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه
(فراوانی واژههای کلیدی، متاتگها، عنوانها، لینک و ساختار وب سایت) مورد توجه قرار گرفتند
تا گوگل را قادر به این امر سازند که از نوعی دستکاری که در موتورهای جستجویی دیده میشود
که تنها به عوامل داخل صفحه توجه میکنند، اجتناب نماید.
علیرغم اینکه به بازی گرفتن رتبه صفحه سختتر بود، مدیران
شبکه سرانجام ابزارها و طرحهای تولید لینک را جهت تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجوی اینکتومی توسعه دادند،
و این روشها ثابت کردند که به طریقی مشابه میتوان رتبه صفحه را تحت تأثیر قرار داد. ب
سیاری از وب سایتها روی تبادل، خرید و فروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند
. بعضی از این طرحها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب سایت برای فروش هرزنگاری لینکها میشوند.
گوگل اینستنت، یا جستجوی زمان واقعی، در اواخر سال ۲۰۱۰
در تلاشی به منظور بههنگامتر و مرتبط نمودن جستجوها ارائه شد.
بهطور تاریخی، ادمینهای وب سایتها، ماهها یا حتی سالها
روی بهینهسازی یک وب سایت و ارتقای رتبهٔ جستجوی آن زمان گذاشتهاند.
با گسترش عمومیت وب سایتها و وبلاگهای رسانههای اجتماعی،
موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتمهای خود تغییراتی ایجاد کردند
تا مطالب تازه به سرعت در میان نتایج جستجو رتبهبندی شوند.
در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت پاندا خبر داد که وب سایتهایی
را که حاوی محتوای تکثیر شده از وب سایتها و منابع دیگر باشند،
جریمه میکند.
بطور تاریخی، وب سایتها محتوا را از یکدیگر کپی کرده
و از آن در رتبهبندی موتورهای جستجو بهرهمند شدهاند.
با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیادهسازی کرد که
سایتهایی را که حاوی محتوای منحصر به فرد نیستند، جریمه میکند.
در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن،
جریمه کردن وب سایتهایی بود که از روشهای دستکاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده میکردند.
در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد؛
یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد.
در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که گوگل پنگوئن به الگوریتم اصلی رتبهبندی گوگل ملحق شده است
و دیگر آپدیتهای آن اعلام نمیشود. از سال ۲۰۱۶ به بعد،
الگوریتم پنگوئن گوگل دیگر به صورت لحظهای نتایج جستجو را بررسی خواهد کرد.
بعد از پاسخ به پرسش مهم سئو چیست و توضیحات تکمیلی
در ادامه با ادامه مطالب بیشتر در زمینه آموزش سئو همراه ما باشید
برای ورود به صفحه اصلی کلیک کنید
برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید
منبع :
آنتالیا یکی از80 شهر ساحلی ترکیه که امروزه مورد استفبال گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته،
محسوب می شود. این شهر در شمال غربی ترکیه میان دریای مدیترانه کوه توروس قرار دارد.
در شمال شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در جنوب قونیه،
اسپارتا و بوردور، در شمال موغلا و در غرب دریای مدیترانه وجود دارند.
این شهر به دلیل طبیعت بکر و زیبا و سواحل نیلگون فراوانی که دارد مقصد بسیاری از مسافران ترکیه است.
به طوری که 35 درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه با تور آنتالیا همراه میشوند.
از ارتفاعات کوه های توروس که بلندترین قله اش به 3090 متر می رسد رودخانه های متعددی به سمت دریای مدیترانه جاری است
که هر کدام در مسیر خود مناظر شگفت انگیز را خلق کرده اند و همه ساله میلیون ها جهان گرد را با زیبایی های خود هیجان زده می کند.
دشت های حاصل خیز این منطقه که از دیدنی های تور آنتالیا می باشد تنوع محصولات زراعی و باغی مانند پرتقال،
لیمو، گیاهان زینتی، دارویی نظیر پنبه، کنجد، انواع سبزیجات و جالیز، دشتهای پوشیده از گیاهان و گلهای وحشی با ارزش های طبی،
را به همراه جنگل های انبوه علاوه برایفای نقش مهم در صنعت کشاورزی مناظری چشم نواز را به وجود آورده است.
[caption id="attachment_285" align="aligncenter" width="501"] تور آنتالیا[/caption]رشته کوه های تاروس از این منطقه در برابر بادهای شمالی محافظت می کنند. گردشگران تور آنتالیا باید بدانند
این شهردارای اقلیم مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی است.
در آنتالیا حدود 280 روز از سال هوا آفتابی بوده و نزدیک به 2 هزار ساعت در سال تابش آفتاب دارد.
دمای متوسط دریا بین 16 درجه سانتی گراد در زمستان و 27 درجه سانتی گراد در تابستان متغییر است.
بالاترین درجه هوایی که تا به امروز برای تور آنتالیا ثبت شده 45 درجه سانتی گراد در ماه جولای بوده است که معمولاً میانگین بالاترین
دما در این ماه 34.5 درجه می باشد. همچنین پایین ترین دمای ثبت شده 4 درجه سانتی گراد زیر صفر در ماه فوریه بوده
که معمولاً در این ماه نیز میانگین پایین ترین دما 6.5 درجه سانتی گراد است. فصل گرفتن آفتاب و آب تنی برای مسافریم تور آنتالیا از اوایل ماه آوریل شروع و تا پایان ماه اکتبر ادامه دارد.
آنتالیا را به بزرگترین اقامتگاه ساحلی بدل ساخته است.
سواحل آنتالیا یکی از بهترین سواحل دنیا هستند که در تور آنتالیا از آن لذت خواهید برد و به لطف جمعیت این منطقه برای هر کسی در اینجا یک ساحل وجود دارد .
اگر به دنبال سواحل آرام و آفتاب گرفتن با فراغ بال هستید ، ساحل Konyaalti و Olympos برایتان ایده ال است .
konyaalti دسترسی راحتی دارد و خیلی از دوستداران تعطیلات در مدت سفر خود به ترکیه مرتباً به این تور می روند .
این ساحل در کنار پارک ملی جنگلی قرار گرفته است ، منطقه ای حفاظت شده با مناظر فوق العاده زیبا .
ساحل lara پرطرفدارترین ساحل در منطقه است و هر ساله عده زیادی از آفتاب دوستان سراسر جهان به سمت این سواحل، پرواز می کنند .
ساحل دارای طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف است . اگر بخواهید می توانید در آنجا قدم بزنید و از صدها تخت و سایه بانی که در آنجا وجود دارد،
یکی را اجاره کنید. به راحتی تمام روز را به صدای دریا گوش کنید و از آن لذت ببرید.
فرودگاه اسپارتا آنتالیا در جنوب غرب ترکیه قرار دارد.این فرودگاه دارای 3 باند و 54 متر از سطح دریا می باشد.
ظرفیت فرودگاه اسپارتا 35 میلیون مسافر در طول سال می باشد ، این فرودگاه در سال 2010 نزدیک به 22 میلیون مسافر که 18 میلیون آن خارجیان بودن را جا به جا نموده است.
برای رسیدن به شهر آنتالیا نزدیک به 3 ساعت زمینی راه می باشد.
این فرودگاه یک فرودگاه بین المللی می باشد که به اکثر نقاط جهان پرواز دارد که شامل : آدانا، آمستردام،
آنکارا، آنتالیا، بازل، بیروت، برلین، بدروم، بروکسل، بن، کلن، کپنهاگ، دالامان، دیاربکر،
دوسلدورف، الازیغ، ارجان قبرس، فرانکفورت، غازی آنتپ، هانوور، حاتای، ازمیر،
کایسری، قونیه، خارکف، کراسنودار، لینز، لندن-استانسد، مالاتیا، مارسی،
میلان-برگامو، مونیخ، پاریس-اورولی، رم، سنتاتین، سامسون، صوفیه، استکهلم- آرلاندا، اشتوتگارت، تفلیس، تهران، تبریز، ترابزون، وان، وین نیز اشاره کرد.
ایر لاین هایی که در این فرودگاه فعال می باشند شامل : بلواکسپرس،
بورا جت، داغستان ایرلاینز، دوبروونیک ایرلاینز، ایزی جت، ایزی جت سوئد، فلایدبی، گرمانوینگز، جزیره ایرویز، جت ایرفلای،
اردن آوی یایشن، ایران ایر، کوبان ایرلاینز، مولدوویان ایرلاینز، شرکت هوایی پگاسوس، ساراتوف ایرلاینز، شاموینگز ایرلاین،
اسپان ایر، استار لاینز قزاقستان، اسکای ایرلاینز، سانا کسپرس، ترانس آویا، ترکیش ایرلاینز، آنادولوجت، ویز ایر، یوروپایرپست،
ترانس آویانیز می باشد. فاصله هوایی تهران تا آنتالیا 1863 کیلیومتر و مدت زمان پرواز تهران تا آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه می باشد. قیمت بلیط تهران به آنتالیا 10,981,500 ریال می باشد.
آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای می باشد و در اکثر روز های سال آفتابی می باشد
و تغییرات دمایی کمی دارد و جزو آب و هوای گرم و معتدل می باشد. در زمستان های آنتالیا هوای آن به ندرت به زیر 5 درجه می آید و باران های موسمی
و طوفان های ناگهانی از ویژه گی آب و هوای زمستان
و بهار تور آنتالیا می باشد و بارش برف یکی از پدیده های نادر می باشد.
اگر قصد سفر به به این شهر را دارید بهترین زمان سفر اواسط فروردین و آبان می باشد.
متوسط دمای شهر آنتالیا در فصل تابستان 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد می باشد.
آب و هوای آنتالیا حدود 300 روز از سال آفتابی می باشد و به همین دلیل برای ورزش های موج سواری ،
اسکی روی آب ، قایقرانی ، کوهنوردی و ... مناسب می باشد و به همین دلیل توریست ها را به سواحل آنتالیا جذب می کند.
سفر با تور آنتالیا در تمام روزهای سال خوب است که علاقه مندان زیادی در هر فصل دارد.
اما بستگی دارد شما در سفر به تور آنتالیا از چه چیزی لذت بیشتری می برید.
تابستان های آنتالیا آفتابی و زمستان های آنتالیا آب و هوایی معتدل دارد و گاهی اوقات باران می بارد.
اگر به شنا در دریای مدیترانه و آفتاب گیری در سواحل آنتالیا علاقه مند هستید از فروردین ماه تا آبان جهت شنا با تور آنتالیا سفر کنید.
اگر به آب و هوای بارانی و پیاده روی زیر باران علاقه مندید در آپریل با تور آنتالیا همراه شوید.
بعد از باران رنگین کمان های بسیار زیبایی در آنتالیا تشکیل می شود.
می توان گفت بهترین زمان سفر به آنتالیا، اردیبهشت می باشد چرا که دمای هوا و رطوبت آن بسیار مطلوب است
و گرما آزار دهنده نیست و می توان در این زمان در سواحل آنتالیا حمام آفتاب گرفت.
به طور کلی آب و هوای آنتالیا در طی سال خیلی تغییر ندارد و اکثر روزهای هوای آنتالیا گرم و شرجی می باشد.
زمستان ها هوای آنتالیا خنک تر می گردد و چند روزی در این شهر بارانی خواهد بود.
بنابراین بهترین وقت سفر با تور آنتالیا را علاقه شما به هوای آفتابی یا بارانی تعیین می کند.
برای یافتن تور آنتالیا ارزان به بخش تور آنتالیا لحظه آخری مراجعه فرمایید